Det var längesen

Vi hittade på något med barnen,de är ju faktsikt det viktigaste av allt!
Tror jag någonstans i elände och sjukdomar glömt bort det bästa i livet ''Våra Barn'' ...

Så nu har vi bestämt att 5lördagar nu fram över ska vi bada och busa,bara Thomas o Jag och alla våra underbara barn,ja de är verkligen underbara för oss alla åtta ♥..

Vi packade ihop badlakan och badkläder givetvis kameran också satte oss i bilen och sen bar det av till simhallen.
Väl där byter vi om de är så söta när kämpar för att få av sig och på sig badkläder istället så jag bara måste ta kort,fram med kameran men WHAT!! inget simkort gaah jag har ju glömt det hemma *snyft* blev inga bilder alls idag tyvärr..
Vi hade så kul allihop,det här behövde verkligen släppa allt och bara vara med barnen.

Efter bad stannade vi på östensson och handlade lite småplock till kvällen

 och en hel del lördagsgodis....



Barnen plockade som om de aldrig sett godis innan:D

Nu ska vi snart äta och bara njuta av lyckan att ha 8 friska barn!

P,s inte visste jag att ni var så många underbara människor som följde min blogg,tusen tack för alla era fina mail och värmande ord!!

Jag har med lite påtryckning bestämt att ge bloggen en chans till utan lösenord,så vi kör veckan ut:)
Och för som ev märkt att ett namn blivet XXXX så är det för jag inte orkar med att bråka om det med xxxxx,han vet vad han gjort och han kan aldrig vinna men han kan ge mig onödigt ont!

Ha en fin kväll alla underbara människor!

Kraaam!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas ni får en härlig lördagskväll.

2010-03-06 @ 20:37:15
URL: http://www.caessa.se
Postat av: jessica

Tack det samma kram

2010-03-06 @ 22:18:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Vilken massa gott:D Klart man ska njuta och hade gott när alla barnen är friska - samtidigt! Ha en trevlig fortsättning på kvällen.

2010-03-06 @ 22:26:14
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Lillmonster

Just så som det ska och bör vara. Det är så lätt att glömma bort det man har att vara glad över när man är nere mot botten. Har själv varit där sista tiden men nu är det bara uppåt som gäller. :)



Kram Kram

2010-03-07 @ 10:23:45
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Malin

Mums vad mycket gott! Hoppas ni haft en fin helg /Kram Malin

2010-03-07 @ 10:24:38
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback