Drömmar.....

Jag vaknar av att vårsolen tittar in genom fönstren och lyser upp hela hallen,det vita taket med alla vinklar väcker den där känslan som jag hade när vårt hus sakta tog form,vi smög in varje kväll efter arbetet avslutats för dagen.

Jag minns hur jag såg oss i vårt nya vita hem,hur vi satt i köket med vårsolen strålande in genom vårt nya fina hem med en kopp kaffe och barnen busande runt oss...
Åh vad jag var lycklig och varje liten vrå i mitt hem var som en saga för mig,en dröm som vi aldrig trodde skulle bli sann höll just på att bli det..
För varje dag som gick byggdes det hus vi bara hade sett i vår dröm fram.....

Just den känslan vaknande jag med imorse!!

Framtiden var där igen,tänk om vi kan se framåt snart och inte bara leva dag för dag och bara överleva alla problem som xxxxx har orsakat oss!!!

Jag tror på framtiden,jag måste ju det!!




Nu ska vi plocka undan lite här hemma och sen ska vi åka och bada med barnen..

Ha en fin söndag alla underbara!!

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: angela

Älskade du! Man måste de de fina och det bra! Ni kommer att få ert dröm hus, Ni kommer att få njuta av ert hem!

Ni kommer få göra det!



Sen e de lördag i dag vännen ;-) inte söndag puss

Hoppas ni får en super bra dag.

Många kramar

2010-03-13 @ 16:23:25
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma
Postat av: jessica

haha du ser jag vet ju inte äns vilken dag det är:D...

Kram min vän och hoppas ni har det fint och att Noa är pigg!



kram

2010-03-13 @ 19:39:44
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Ronja♥

2010-03-18 @ 20:51:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback