En lapp...

Med ett telefon nr på,ett nr som gör mig nervös förstår inte riktigt varför men denna gång är jag faktiskt riktigt nervös för vad de ska säga i andra änden..

Fick just ett samtal från medicin och de gav mig ett nr till spec som jag ska ringa nu helst direkt,men det får bli efter barnen kommit iväg till skolan.

Måste även ringa efter en tid till Alicia till V.C lilla tjejen har haft så ont i sina ögon lilla hon:(

Jag är hemma igen allafall halva dagen,missar ett kul möte nu på morgonen bähää men sånt är livet tyvärr.

Känner på mig och vet att syster kan det där utan mig hihi och det är riktigt spännande att se vad som kommer sen,blir som julafton när kartongerna kommer..

Hoppas ni alla får en fin dag och alla fina kör försiktigt i halkan lova det!!

Kraaam!
/Jessica

Nu så ska jag ringa ''ryser'' håll en tumme att jag bara inbillar mig och är nervös i onödan igen.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu måste du rapportera hur samtalet gick! Kram

2010-03-01 @ 08:14:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback