Expressen,Aftonbladet,Smålandsnytt,Corren och Land...

Är några av de tidningar som hört av sig till oss,ja till och med svt..

Reaktionerna är många kring det här med fuskbyggarna på tv4 och hoppas nu det leder till att det försvårar för fuskbyggare i framtiden!

Jag får ofta frågan vad känner du just nu och hur klarar ni er all kaos,vad är era känslor för Curt Wrogfors?

 Jag har en önskan!!
Att allt precis allt i vårt hem var klart och vi kan börja leva igen!!

Det är klart att hälsa och allt det där kommer först och att barnen är friska trots alla förkylningar och astmanfall så är de ju friska och finns hos oss,att mina nära/kära och barn får långa lyckliga och friska liv det är ju min allra högsta önskan!

Men efter det kommer ett färdigt hem att längta till att bo och leva i tillsamans med våra underbara barn!!

Vad önskar ni er mest av allt kära vänner?


Nu ska jag köra ett varv med dammsugaren och moppen,för snart kommer Expressen och vill ta en bild på oss:)

PUSS!!





Kommentarer
Postat av: curt wrigfors banneman

Måste medge att det hade varit intressant att få sett det där skandaluppdagan med den ökände Curt wrigfors. Jag var inne på tv.nu och det verkar som om de sänder prog, nr 3 idag. Så vi kanske aldrig få veta exakt vad som hände. Jag kommer i alla fall med stort intresse sätta mig vid tv:n vid 21 ikväll och se om de sänder förra onsdagens program trots allt.

2010-03-17 @ 18:03:50
Postat av: furman

I kväll tittar vi och många andra på er modiga som gör det här, och det är bra, att råka ut för en fuskbyggare måste vara en mardröm!!!

2010-03-17 @ 18:36:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback