Feber...

Ja nu sitter Fiddelie och jag här igen tätt ihop i soffan med ett stort rutigt täcke över oss,hostande och med värkande halsar och en galet tråkig feber ''gaah''
Stackars lille Fiddelie hon älskar skolan och imorgon ska de åka och bada,men nu missar hon det med,vi är inne på tredje veckan nu ''lilla hjärtat mitt''

Vet ni hur lustigt det är att se sig själv på reklamen för fuskbyggarna på TV4 egentligen,det känns som att det är någon annan jag ser och inte vi.Eddie däremot han ser att det är Eddie han,vill se Eddie igen på tv:n mamma säger han när reklamen visas ''lille han''

Kanske skulle vi ta oss upp en vånning och försöka sova,sömn ska ju vara bra bot mot feber..

Sov gott mina vänner!

Kraaam!



Kommentarer
Postat av: tia

Jag ser fram emot att få se er i tv, jag har ju inte sett dig på år och dar och jag har inte ens träffat alla mina kusinbarn :O Så jag ser fram emot att få se er alla :) Tråkigt dock att ni behövde råka ut för fuskbyggare, men bra att ni kom med i programmet så att ni kan varna andra för honom.



Krya på er.

Kram från kusin Matilda



"Man får vara glad att det blev som det blev när det inte blev som det skulle" :)

2010-03-15 @ 09:32:16
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: HUSnrNIO

Det måste kännas konstigt att bara dyka upp själv på tv:n rakt in i vardagsrummet. Jag har sett de två tidigare programmen och kommer även att titta på onsdag. Ha en bra måndag och hoppas febern försvinner snart.

2010-03-15 @ 10:11:50
URL: http://hilajns.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback