Tankar..

Jag följer Vimmelmammans blogg och har gjort det ett bra tag.
Sista dagarna har det florerat mycket ilska bland kommetarerna allt pga av detta inlägg jag är inte säker på att jag förstår varför..

Jag har läst inlägget flera gånger för att försöka förstå bättre vart ilskan kommer ifrån,så nu ber jag er om er åsikt.

Allt har ju två sidor:


För dem som haft döden bakom ryggen och kämpat hårt för att få leva,är det säkert väldigt svårt att se att någon vill släcka sitt liv,för den som lider av svåra depression för de misst ett älskat barn är det säkert vädigt svårt att se varför man ska kämpa vidare..

Det finns för mig inget svart eller vitt här för mig...

För jag vill ju leva och har så mycket att leva för!!

Men om jag skulle mista allt det jag lever för,då är jag säker på att jag inte vill finnas mer!!

Man kan tycka att det är fegt att ta sitt eget liv,och lämna alla kära ensamma med sorgen.
Men hur ska vi som aldrig känt hur det är att inte vilja leva döma den som vill dö?


Svåra tankar det här!!


Önskar er alla en fin söndag!


Kram/Jessica


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback