GodNatt mina vänner!

Tänkte försöka komma i säng riktigt skapligt idag,och det känns inte som om det kommer bli särkilt svårt för jag är så trött,tror inte sambons värsta snarkningar kan hejda min sömn inatt så trött är jag.

Nu ska jag bara orka mig upp för trappen med borsta tänderna på med nattsärk,sen dunsa ner i en nybäddad säng med rykande rena sängkläder.

Såg att många gissat på tiden på raggmunks frågan,jättekul:)
Låter er gissa tills jag kommer hem från jobbet imorgon,sen måste jag ju utse en vinnare och ni är nära mina vänner!

Kram och sov så gott!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback