GodNatt Zzzzz

Jag är mer än trött,jag orkar knappt smyga runt på FL och då är jag trött.

Har en vag känsla och ett svagt ont i halsen om en kommande infektion,lite lite feberkänsla men det kan mycket väl vara min trötthet med,inte konstigt om jag blir sjuk heller då barnen är krassliga..

Nathalie min lilla Pärla har snart tvättat upp all vår tvätt,jag tror minsann hon tycker det är lite kul för hon klockar tvättmaskinen:D(måste lägga till att hon gör det på fri vilja och jag har inte sagt åt henne att göra det,min lilla stjärna gör det ändå ''älskar henne''...

Det är ''STORT'' för mig det här för jag låter ingen absolut ingen tvätta i vanliga fall så detta är stort!

Nu går jag upp och lägger mig,tar min bok och läser ett stycke eller två sen sover jag gott!!

Hoppas ni alla haft en fin lördag och får sova gott!

Kraaam



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback