Hur sjuk är du?!

På min blogg,ja det är faktiskt min blogg,delar jag med mig av mitt liv och mina fina barn,vårt hem och vardag och fest!

Du som inte gillar mig och mitt,har ett val fortsätt reta upp dig och besök mig eller bara var vuxen låt bli att komma hit!

Men du håll det på en vuxen nivå,lämna vissa saker utanför och du ett IP nr är inte svårt att spåra idagens samhälle,jag kanske inte hittar hem till dig men jag vet vart du finns!!

Jag vill gärna diskutera om saker,alla tycker inte lika och är det inte det som är lite kul!

Men att göra som du gjort nu FY FAN!!



Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Jag har läst på flera bloggar sista tiden om något troll som far runt och skriver elakheter som kommentarer. Förstår liksom inte vitsen med det hela eller ens vart energin går åt till att göra så. För mig är det helt oacceptabelt men det är kanske mer ovanligt att det är så med tanke på att alla tror de kan gömma sig på nätet. :)



Jag vet inte vad den här personen gjort men jag kan ändå säga att jag återkommer till din blogg. Oavsett. ;)



Kram Kram

2010-03-04 @ 12:18:30
URL: http://lillmonster.com
Postat av: jessica

Du är så välkommen min vän!

Detta troll skrev om mina barn på ett lite märkligt sätt!

2010-03-04 @ 12:24:43
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback