Idag har telefonen gått varm....

Det känns inte på riktigt:)Måste medge att jag tycker det är spännande och helt overkligt!

Jättemånga som vill göra reportage i tidningar och på tv,alla vill de åt xxxxxx..

Det vill ju vi med så det är ju toppen,kanske xxx nu får sudda ut sitt belåtna leende och sluta flina och börja sona.

Han har en förmåga att skylla på att han är så sjuk,och det skulle vara en ursäkt!
En ursäkt för bedra och dra ner sina kunder i ekonomisk kris,låta dem leva i mögel och ett hus med så pass allvarliga fel och brister att det är en ren livsfara för barnena hälsa...

äsch hade tänkt skriva mer om det men näää fy fan jag ORKAR inte!!

SOV GOTT och tusen tack alla fina som lämnat spår här hos mig idag:)

Uppskattar alla era värmande ord och er omtanke!

*PUSS*






Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Förstår om ni är arga, ledsna och besvikna. Jag hade också gått i taket för längesen.

Såg er på trailern för nästa vecka. :) Hoppas det blir någon bättring av det här nu. Så här ska ingen behöva ha det.



Kram Kram

2010-03-05 @ 10:08:12
URL: http://lillmonster.com
Postat av: jessica

tusen Tack

För din omtanke den värmer!

kram

2010-03-05 @ 10:27:11
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Hej Jessica.



Intressant läsning, och visst kommer det nu att börja blåsa. Men jag tänkte informera dig att lagen om förtal inte gäller företag, dvs du får skriva precis vad som helst om företag, men när du skriver om personnamn, då kan han faktiskt stämma dig. Jag föreslår att du byter ut hans namn till VD på firma xxx. För som privatperson, då kan hans advokater stämma dig, ganska rejält. Men kolla gärna upp det.

2010-03-05 @ 13:25:22
Postat av: jessica

Kristoffer

Miljoner tack för ditt tips puss

Tänkte inte på att det var så många mersom läste min blogg,så nu är han xx:ad:)



Ha en fin helg!



2010-03-06 @ 18:50:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback