Inget Ikea idag:(

Jag surar lite för det blev inget Ikea idag,men som tur är vet jag exakt vad vi ska ha när vi åker imorgon.

Thomas tyckte det var bättre att njuta av vårsolen och fixa barnens cyklar,så nu far de omkring där ute som små vildar på sina cyklar...

Jag sitter här inne och njuter av tystnaden och att det doftar ajjax(eller jag för föreställa mig att det doftar,för jag är så förkyld att jag inte äns skulle känna om jag skulle få en stinkbomb slängd efter mig)
Har allafall dammsuget,skurat och plockat undan både uppe och nere skönt att ha det gjort.

Borde egentligen ta på mig och gå ut jag med,frisk luft är alltid bra,men nää jag njuter av lugnet kanske till och med skulle passa på att slumra en halvtimme,innan jag ska börja med maten.

På tal om maten,har ni kära läsare inga bra smidiga och framför allt goda tips att ge mig till kvällen?

Förrätt
Varmrätt
Dessert

Tar tacksamt emot alla precis alla tips!

Fortsatt fin dag!

Kram!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback