Jobba hemma idag...

Barnen ska till dagis idag och det är lite speciellt idag,Storasyster ska med och prao idag och två veckor framöver.

Jag blir ensam kvar här hemma,men dock inte sysslolös,blir till att jobba hemma idag.

Det finns hur mycket som helst att fixa med,en sak som jag måste göra är att välja kakel till sovrummet.
Vi kollade lite i går och det jag fastnade för var bland annat detta.

Men funderar på om jag ska ta brunt eller svart/grå ton.
Det ska bara vara en blomma i hela badrummet och i duschen ska jag,ta mindre kakel tror det blir stavar.
Golvet stora plattor och väggarna stora liggande plattor.
Bara att välja färg och ton på det hela HJÄLP!!
Lutar åt en varm beige/brun ton.

Sista duschen nu,den vill jag ha lite extra extra.

Har ni någon bra sida på IT som har kakel?
Jag letar mig galen!


Oj nu var kaffet och rasten slut!!

Vi ses och höres!

Ha en fin dag alla fina!






Kommentarer
Postat av: Angela

varm brun beige ton röstar jag på

kram

2010-03-22 @ 11:40:25
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snyggt!

2010-03-22 @ 18:44:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback