Kan ni se

Vem det är mer än familjen kidz på denna bild?

Jo Martin Timell!!

Shit nu är det nära det jag så länge inte vågat äns prata om med de närmaste,men jaa nu kommer jag nog inte undan i allafall...
Så här kommer det!!

Vi ska vara med i tv4 fuskbyggarna (sa jag det där på riktigt?) där Lennart Ekdal jagar det lilla Curt Wrigfors och Martin Timell och hans team hjälper oss med vårt fuskbygge,utan deras hjälp undrar jag vart vi stått idag!!

Jag som är livrädd för att vara med på kort och allt sånt,och nu ska vi vara med på tv!! TV4 OMG!!
Men som sagt det var vår utväg och det är det värt miljoner gånger!

Har kanske inte Tackat dig än Mamma men miljoner tusen billjoner tack för du anmälde oss till detta program!
Det räddade oss ur det värsta skiten med vårt bygge!
Älskar dig för du finns och hjälper oss!

Hela denna tiden med inspelningar och att få träffa alla dessa underbara människor bakom nordisk television och Martin Timell och byggexperter och byggare,ni är för underbara allihop och jag skulle aldrig vilja vara utan det för det var en känsla en mycket speciell känsla..

Men Ärligt!!

NU är jag dödsrädd!!
''här har vi nog pulsproblemet ha,ha''

Så nu har jag spottat ut det och känns det bättre nääääää!!

Jag är lika nervös ändå (vi har inte sett det än heller,så det blir en överaskning)

Tralla lala!!!

Funderar på hur jag ska kunna få alla tv appareter att sluta sända just när vi är med,har du ett tips på det så vad väntar du på hit med det!!!!!

KRAAAAAM!!
/Jessica

Kanske tar jag bort detta inlägg,kan ju hända att jag ångrar det efter en natts sömn!



Kommentarer
Postat av: camilla

bra jobbat jessica sätt dit den jävulen nu när kommer ni va med

2010-03-03 @ 01:17:47
Postat av: Camilla

När sänds ni?

2010-03-03 @ 07:29:48
URL: http://mittinrekaos.blogg.se/
Postat av: Kristina

Skit bra att ni är med där! Det är ju som du säger eran räddning!! Ni kommer säkert vara jättefina i tv, även om du hatar det (det skulle jag också ha gjort). Jag kommer definitivt sitta bänkad framför tv:n ikväll och titta på er och svära åt alla de idioter som lurat alla familjer med fuskbyggen! Kram på dig vännen!!!

2010-03-03 @ 08:59:37
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ha, det hade jag redan fattat :-D När sänds det?

2010-03-03 @ 11:05:06
Postat av: jessica

Ja usch vad jag är nervös nu,men allt för att Curt ala lilla skit äcklet inte ska få lura fler familjer.

Fett och bleck som jag är kommer ni inte missa mig:D



10/3 är det kl 21



men det börjar idag med en annan familj stackars människor!



Kram!

2010-03-03 @ 11:26:54
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Lillmonster

:) Och jag som undrade om inte ni skulle platsa i det programmet. :)

Måste nog kika nästa vecka.



Kram Kram

2010-03-03 @ 16:48:37
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Magdalena

Tänkte på er när jag såg att de skulle börja göra ett sådant program, jag kommer titta :-) Inget att vara nervös för tycker det är jättebra att det kommer fram vilken idiot han är .......kramisar till er //Magdalena

2010-03-03 @ 19:10:52
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi kommer att sitta bänkade och se när det lilla a*et kläms åt och får det han förtjänar!

Du nämde Fuskbyggarna i ett inlägg för några dagar sedan så jag har minsann anat vad som var på gång och vem ska vara med i programmet om inte ni!

2010-03-03 @ 19:51:58
URL: http://lyckansland.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback