Kände inte alls...

För att blogga igår kväll,kände inte för att göra något alls faktiskt!

Så nu blir det nya tag idag!

Idag är jag hemma halva dagen igen,men har inte legat på latsidan för det hihi!
Jag har lagt in dirdrikson S/S10 härliga set med vårjacka och överdragsbyxa..

Love kid set!!
Till de äldre barnen kom det  fräcka soft shell jackor i tuff modell!
jag gissar på åtgång på dessa (så jag ger er mina läsare ett litet försprång)
Klicka på bilderna så kommer direkt till produkten på kidz:)

Didriksons regnset har vi också fyllt på med två nya färger dream blue och deep purpla/violett

Alltid lika poppis!!

Jag har även hunnet med att laga middag,ge barnen middag och bada dem:)
Nu ska jag ta hand om disken,borsta tänderna och sen bege mig till kidz och jobba lite!

Ta hand om er mina vänner!

Kraaam!
/jessica


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback