Klart!!

Eller allafall nästan klart!

Eftersom jag är hemma idag och barnen på dagis,så är jag ensam hemma ''mycket märklig känsla'' jag har förvisso två hantverkare som jobbar och sliter under huset med väggen så helt ensam är jag ju inte.

Men hursomhelst så har jag allafall plockat undan alla leksaker dammsuget skurat och snart tvättat alla sängkläder och kuddfodral till soffkuddarna,rackarns vad enkelt det var att städa undan och tvätta när man är själv,fast himla tyst och tråkigt...

Så nu kan fixa med måstena i lugn och ro...

Har ni några tips i hästväg som kan bota min envisa förkylning,så tar jag tacksam emot dem..
Har fått en vag huvudvärk som påminner om den jag hade när jag hade bihåleinflammation ''skrämmande''

Jisses vilket intressant liv jag lever eller hur??

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe och ringa en god vän,tror detta samtal kan innebära en massa skratt!
hihi!!



Bilden är tagen igår från Ikea,För 15:- fick de korv m bröd + dricka och en mjukglass det kallar jag billigt!

Fortsatt fin dag alla fina!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback