Lösenords skyddar bloggen...

Vill ni ha mitt lösen maila till [email protected]

Det springer ett litet fegt gäng från xxxx här och tycker att det är OK att att kränka och se ner på människor de inte känner och vet ett dugg om...
Prata illa och förnedra för att själva framstå som roliga är väl deras ända sätt att bli hörda på haha!!
Ordet WT är också ett ord de har en nära relation till,används flitigt i deras ordförråd gärna på ett nedlåtande sätt.
De söker bekräftelse på att de är bättre på alla sätt och vis,genom att tala illa om det du värdesätter och sparka gärna lågt!
Gärna på barnen så de vet säkert att de får gensvar!!

Jag vet att jag inte kommer kunna hålla tyst,inte när det kommer till det jag håller mest kärt!


Så vi löser det med lösenord!

Kraaam alla fina!









Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Jag vet inte vart trollen kommer från men jag kan gissa. Hoppas ni snart ska slippa det här. Inget roligt alls men det verkar vara något som kommer på köpet när man kommer ut och syns i tv eller är "annorlunda" på något vis i deras ögon. Med andra ord allt man säger och gör. ;)



Kram Kram

2010-03-06 @ 08:33:22
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Malin

Fy vad trist ! =(

Hoppas dom inser vad dom gör = med skada än nytta, och lägger ner! Kan det ha något med att ni är med på tv? /Kram Malin

2010-03-07 @ 10:25:47
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: jessica

Malin

Tack för din omtanke och visst har det med tv att göra:(..

Jag bryr mig inte så mycket om dem egentligen,men jag har stora barn med,som läser min blogg och det vill jag beskydda dem.

Hur mår du min vän gick det bra i tisdags?



kram

2010-03-07 @ 12:55:34
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: jessica

lillMonster

Jag tror du har rätt i vart de kommer ifrån:)jag har lite svårt att förstå att vuxna människor har så mycket tid över till att vara bara blåsta:Dmen men jag säger som jag sa innan bryr mig egentligen inte så mycket om vad de tycker och tänker om mig hihi,men har stora barn som läser och vill inte låta dem se detta.



Hoppas du har en fin söndag vännen!



kram

2010-03-07 @ 12:59:20
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback