Mina tankar..

Hela dagen har jag tänkt på en god vän till mig!
Hennes liv är allt annat än normalt,hon tillbringar nästan all sin och sonens tid på sjukhus.
Min vän är mycket tapper och har ett stort hjärta.

Min vän lever i den värld alla föräldrar ska vara tacksamma att inte behöva.
Trots daglig oro för sin lille prins,klarar hon allt med bravur!!

Angela min vän!

Om jag på någotvis kunde hjälpa er,så skulle jag göra det omedelbart.

Jag tycker ni ska gå in här och skicka en krya på sig kram till Lille Noa och hans mamma!

Kram min underbara vän med den lille söte lillePrins Noa!


Kommentarer
Postat av: angela

<3



Tack!

2010-03-25 @ 00:11:45
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback