Moln underbara moln..

Jag är lite barnsligt förtjust i moln,och till min glädje så gillade Alicia också moln.

Alicia hon har tur hon för Gammel Mormor och morfar ville ge henne sängen i födelsedagspresent och mormor och morfar ville ge henne skrivbordet.

Det kommer bli så fint..

Så jag fortsätter med grejer till hennes rum,och det kommer gå i moln.
Vad sägs om detta?

Moln lampa rosa
Lampa,panelgardin och sängkläder i rosa med moln!

Eftersom sängen är lite som en soffa så tycker jag det kan passa med massor av kuddar,och vad blir då inte bättre än molnkuddar i alla möjliga färger.
Moln kuddfodral rosaMoln kuddfodral orangeMoln kuddfodral grönMoln kuddfodral gråMoln kuddfodral brun

Tror det kommer bli toppen!

Sen måste jag upp och leta efter allafall en leksak åt henne på kidz,inte jättelätt då allt ligger nedpackat i butiken pga renoveringen.
Men ett litet pussel eller spel och kanske lite målarblock  och pennor tror jag nog hon ska få.

Kram på er och ha en fortsatt fin kväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback