Ny dag nya tag!

Dagen börjar på samma vis som den gjort nu i ett tag!
Ringsingnalen ljuder genom hela huset!

Borde finnas en lag på att man inte får ringa innan 7 på morgonen när man fått sitta vaken med en dotter som varit dödsrädd för en läskig mardröm!!Gaah nu vakna hela småbarnskaran,bara att traska upp, inga mutor inte äns att titta på Blixten duger!!

Smådjävlarna sitter och trycker mot mitt pannben och det värker både av trötthet och av miljoner envisa tankar.
Det fortsätter ringa och det är många som vill träffa oss ''undra varför''  kan inte förstå alls ;)..

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till sen ska jag slåss med dammsugaren...

Huset är fullt med barn och så trivs jag som mest:
Nathalie,Emilia,Natali.
Mirellah,Amanda
Fiddelie,Alva
Alicia,Melwin,Eddie

Ha en fin dag alla fina!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback