Ny vecka..

Just nu sitter jag och väntar på ett samtal från endokrinologin för en ny tid,äntligen har förkylningen gett med sig.
Mina provsvar på struman visar bättre,men pulsen fortsätter leva sitt eget liv så den måste kollas upp ordentligt..

Så fort jag pratat med dem ska jag åka till jobbet,finns hur mycket som helst att göra på KIDZ allt ska plockas upp igen leksaker,kläder och barnvagnar med tillbehör,hyllor ska skruvas upp och det ska planeras..

Ta i trä idag är alla barnen på dagis,det var riktigt längesen alla var på en och samma gång.Mirellah däremot är hemma:( ont i magen!!

Kom just på att jag helt glömt att göra påskfint här hemma,ojoj det är på tiden att fixa påskris och lite fjädrar plocka fram en tupp eller två..

Nu Ringer det!!!

Ha en fin dag alla fina!

Kraam/Jessica




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback