Nyligen hemma...

Trött som tusan hoppar jag ner i soffan med alla barnen bänkar oss framför familjen Annorlunda ''älskar att se dessa härliga familjer'' men det är med sorg i hjärtat vi sitter i soffan idag.Det saknas något hos oss ett underbart litet Marsvin lilla Prinsessan ''loppan''

Det är hesmkt att se sina barn lida av sorg som Mirellah gör,hon har inte fått i sig något att äta ikväll och man riktigt ser hur jobbigt hon har lilla människan.Hoppas det ska kännas lite bättre för henne imorgon.

Jag har fått ganska många mail idag,många är ni som undrat varför vi inte ska vara med på onsdag på Fuskbyggarna och så här är det!!

Det har blivet framskjutet pga hemliga själ(som bara vi vet) hihihihihi ,som det ser ut nu sänds vi som EP3 men är inte säker,ni slipper oss inte och jag slipper inte att skämma ut mig på tv4 inför ca 1½miljoner tv-tittare..

Nä nu ska jag fixa med det jag påbörjade imorse,men det kom sorg emellan!

Vi ses strax igen vänner!

**PUSS**



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback