Hemma..

Vi är hemma idag med,Alicia är bättre men febern är seg,inte så hög men ändå feber.
Melwin och Eddie är på dagis,de gick dit med storasyster som gör praktik där ''perfekt'' hon trivs bra på dagis,trodde annars hon hade fått nog med småbusar här hemifrån;)...

Alicia var så arg imorse när de andra skulle till dagis,vet inte om jag ska vara skratta eller gråta,skönt att barnen trivs på dagis då de tillbringar mycket tid där så vore det hemskt om de inte trivdes där..
Men att rata mamma helt för ''snyft'' dagis.
Nu har vi allafall lekt lite och det verkar som jag duger igen:)

Idag ska jag jobba med designen på vår webshop,lägga ut annonser och fixa lite.
Det ska bli så kul med en fantastisk nyöppning av KIDZ nu efter renovering både i butiken och på webshoppen..

Så nu måste jag nog ta och sätta fart!

Ha en fin dag alla fina vänner!

kraaam!




Kommentarer
Postat av: camilla

Hej.

Såg byggfuskarna. De framgick ju klart och tydligt att de va ett byggfusk ni bor i men tyckte inte HUR mkt fusk! De va lite synd... Att inte allt kom fram.

Men glad att ni fått lite hjälp på traven :)

Lycka till i fortsättningen och hoppas allt löser sig, förr eller senare.

2010-03-25 @ 15:33:03
URL: http://mittinrekaos.blogg.se/
Postat av: angela

Åh vad spännande! du får allt logga in på msn sen och skvallra vad jag kan lägga in för info i gruppen sen :-)

Lånar gärna Eddies vagn!

puss

2010-03-25 @ 17:14:06
URL: http://lilleprins.blogg.se/mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback