Segt..

Alicia har haft hög feber inatt igen,tredje gången på en vecka.
Hoppas detta var febertoppen som vänder på det så hon nu får bli pigg lilla tjejen,hon har så ont i sitt ben med.

Nathalie har med mått dåligt inatt,hosta och allmänt dålig men hon tar sin praktik på allvar så hon knallade iväg tidigt imorse.

Själv söker jag barnvakt med ljus och lykta till Alicia,vi har hur mycket som helst att fixa med på kidz och jag kan inte komma dit.Jag är aningen kräsen med barnvakter med,måste vara någon barnen gillar mycket och som gillar dem mycket med annars funkar det inte.

Tanken var Alicia skulle följa med mig idag,men med feber och ögoninfektion är det inte så lätt.

Varför är det alltid så,ju mer han har att göra desto mer strular allt!

Nu ska jag jaga mina busiga ungar som har mycket svårt att samarbeta med mig idag,kan tänka mig att det är mig det beror på..

Stress,stress,stress!!!


Ha en fin dag alla fina vänner!


Kraaam!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback