Söndag igen...

Nu har det gått en vecka igen och fort som vanligt!

Hade redan skrivet ett inlägg idag,som jag inte vet om jag ska posta eller inte.
Så jag funderar på det en stund till...

Tills dess ska jag visa er mina fina inköp denna vecka:


Fina vårskor till mina fantasika barn!
Löste mitt problem förra söndagen smidigt,det blir converse med hihi men till Nathalie och Mirellah:)
Så nu har jag löst vårskor till 6 av 8 barn JIPPI!

Jag har faktiskt köpt även sommarskor till Fiddelie o Alicia:)

Fina rosa träskor!

Nu ska jag försöka mig på att plocka undan lite här hemma,bara orken och lusten vill samarbeta med mig!

Ha en trevlig söndag alla fina!

Kraam




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vart köpte du de fina Molo-skorna? Nätet?

2010-03-10 @ 11:39:09
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: jimmy Johansson

Hej Jag tycker synd om er. Men jag undrar har ni den 10-åriga försäkringen? Hur mycket kommer dom att reparera ? Gäller en sådan försäkring konstruktionsfel? Mvh Jimmy

2010-03-18 @ 07:19:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback