Tack♥

Alla ni underbara människor som lämnat så snälla kommentarer både här och på min mail,det värmer så oerhört mycket att ni finns och att ni bryr er om oss.
Era kommertarer har varit extra värmande idag och behövda..

Jag har legat vaken inatt dels pga hostan som härjar här hemma och dels för det här med vårt husbygge!

Jag var så arg,besviken och trött på allt!

Man kan säga så här i korta drag!

Inte nog med att vi blir lämnade med ett hus för ca 3-miljoner(inkl mark/grund/hus ) i ett skick som kommer kosta en miljon att få fungerande och bli vårt hem!
Har du inte skadat oss nog med det Curt?
Jag kan förstå att man vill försvara sig,men inte genom att beskylla andra och med påståenden tagna i luften.

Hur förklarar du Curt att vi är fler familjer med exakt samma fel på husen?

'jag vet att du läser'så svara gärna'

Ni underbara läsare jag ber er om ursäkt att jag är bitter och självupptagen just nu,men jag lovar bättring på detta!!

Nu ska jag fixa till lite mat till mina fina barn,sen ska jag upp till KIDZ där vi renoverar för fullt!

Ha en fin dag alla fina!





Kommentarer
Postat av: Catharina

Tycker det är HELT OK att vara "bitter och självupptagen" i er situation..



Lycka till!

2010-03-18 @ 10:55:11
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack Catharina!

Kram!

2010-03-18 @ 11:07:57
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Max

Curt Wrigfors måste vara en psykopat, eller?

2010-03-18 @ 11:34:06
Postat av: Kristina

Du har rätt att vara arg, besviken och ledsen, du har rätt att vara "bitter och självupptagen" i den här situationen som råder! Vi tycker lika mycket om dig trots att du "gnäller" :-)! Kram!

2010-03-18 @ 11:46:08
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Zara

Men det är självklart att man får vara arg o allt som hör där till i denna situation som ni är i. Han är en elak människa Curt, förstår inte hur man kan leva med att man har skadat en massa familjer på detta sätt.

Hoppas verkligen att ni får ordning på allt i huset så att ni kan få må bra!

Kram

2010-03-18 @ 11:56:47
Postat av: Anonym

Tack♥ alla!

Era ord är så betydelse fulla för mig idag!



2010-03-18 @ 12:37:14
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Skickar bara en stor kram!!!Satt och grät när jag såg vad Wrigfors gjort mot er. .

2010-03-18 @ 14:36:39
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Kram hjärtat!!

2010-03-18 @ 14:44:10
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Helena

Din blogg dina ord din rätt att skriva det du vill och det du känner :)

När jag var yngre så var det en period då jag nästan alltid gick med ont i huvudet. Å jag var inte gammal tror runt tio år. Efter ett tag så märkte mamma en gigantisk mörk fläck på väggen, det visade sig vara mögel. Efter detta är jag väldigt känslig mot mögel, jag får ont i huvudet när jag är i ett rum som har mögel. Jag tycker nästan du borde stämma denna person för sveda och värk. Han vet nog inte om (hoppas jag iaf) vilken skada han kan ge dina barn. Fortsätt kämpa!!!

Massa kramar

Helena

2010-03-18 @ 15:27:40
Postat av: Storebror Robert

Vill bara skicka en tanke från mig till er, kommer snart å hälsar på er, kram.. ps hälsa lillebror att det finns rakhyvlar att köpa över allt ;)

2010-03-18 @ 18:40:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback