Var i helvete....

ÄR DE!!!

Nu står allt still helt still!

Det har det gjort i flera dagar nu,ingen som hör av sig eller en förklaring som vanligt..
Jag är människa och jag förstår om det kommer något ev mer bråskande emellan,men då förväntar jag mig ett samtal med en förklaring!!

Börjar surna till rejält nu!!

Det är inte första gången vi väntar heller:(på samma företag utan att de medl oss,utan de bara uteblir!
Nu pratar vi inte dagar heller utan veckor!
Vår snickare ringer och ringer till dem men inget svar!!

Som att det inte var nog,de gör prishöjningar med 40% på material på fakturor,timmar som inte finns läggs på!!
Vår snickare har gjort det mesta jobbet själv,och han vet hur länge de vart per gång,jag har varit hemma vid en del tillfällen med så jag vet med!

Det är inte OK att luras så här och det har inte att göra med att jag vill hänga ut någon här (då jag vet att många i ödeshög läser detta) men vi har liksom haft nog med hantverkare som fuskar med oss!!
Vi är ju för fan era kunder,var rädd om dem istället!!
Men får jag inget svar som förklarar varför detta händer,då vet i fan!!

Detta får mig att undra!!

Är det OK i byggbranchen att lura sina kunder?

Hade vi gjort på detta vis med våra kunder,undrar jag om vi haft några alls,förmodlingen inte!!

Kära läsare!!

Har ni haft samma problem som vi när ni byggt?
Eller är det helt enkelt så att vi bara har en massa otur hela tiden!

Nä nu ska jag åka och jobba lugna ner mig lite,men grejen är den att jag börjar tröttna på att leva i en kapsäck!!
Vill ha hela mitt hem att vara på med min familj!Vilket vi inte haft någon gång på dessa två är (jo vi hade det i 3v tror jag)

Tack Klas bygg du ställer upp på oss 24 timmar om dygnet,alltid varit här 5min efter vi ringt dig!
Du är en klippa i detta!
Och vi vet att du ringer och tjatar på viderbörande!
Du är en riktig Byggarbetare!


Ops nu vart det ett gnälligt inlägg igen '''SKÄMS PÅ MIG''''


Ha en fin dag alla!

Puss/Jessica






Kommentarer
Postat av: fröken Elin

Ni har helt klart haft mer otur än de flesta, det är inte klokt. Vi hade en också svårigheter med hantverkare en gång, men inte i samma nivå som ni. Styrkekram!

2010-03-03 @ 16:44:33
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska bänka mig nästa vecka och titta, såg inslaget med er i kvällens program. Tänk om alla företagare kunde vara lika serviceminded som du!!! Tråkigt att ni haft så mycket otur med byggare har flera vänner som blivit blåsta och haft problem med folk i byggbranchen. Trist att det ska gå till så här :-( kram (en nöjd kund från kidzshoppen)

2010-03-03 @ 22:49:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback