Bättre?!

Vad tusan trodde jag skulle vara bra efter en heldag och en helnatt :-o hahah trodde jag ja!!
Förhoppningsvis  kanske jag tappat ett par kilo:-D...

Nathalie är hemma hon med idag,just nu står hon vid spisen och lagar en krämig soppa (känner faktiskt lite sug att äta igen )




Fiddelie o Mirellah  är i skolan småbarnen på dagis,det blir så tyst och tråkigt här hemma och jag saknar dem som tusan..
Tänker på dem som måste lämna sina barn helt varannan vecka,det skulle vara en mardröm för mig och jag lider med alla som måste göra det:-(..

Idag har fått en ny tid till dr med,snabba ryck ska vara där kl 15:20 imorgon,hjälpte inte att säga att jag var krasslig i magen :-D jaja skönt att ha det gjort,har en tid till Aida 3 juni med så som sagt klippkort kanske skulle vara något ;-)...

Jag har ett  beslut att fatta,eller hela familjen har ett beslut att fatta!
Blir familjeråd ikväll:-)...


Kram på er och ha en fin dag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback