Bättre

Nu känns det lite bättre igen,jag gillar att jobba även om jag blir totalt slut på en gång.Så är det precis vad jag behöver för att må väl :-)

Idag har vi haft lagom mycket att göra även om jag hade önskat lite mer fart,men det är ju inte  den bästa tiden på månaden just nu ;-)så det var helt ok :-D ändå...


Nu kommer snart Nancy med barnen,Nancy o jag ska städa och barnen leka:-Dmisstänker att vi får städa om och om igen ;-)

Är så glad att hon kan hjälpa mig:-p

Oj nu ska jag gå ut lite och njuta av solen!

Ha en fin lördag!
kraaam!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback