Bra besked...

Sist vi var på barn mottagningen med Eddie så ville de ta lite extra prover då han har näsblod så gott som varje vecka:-(,oftast när han sover..
Som ni förstår av rubriken så var det goda nyheter Eddies läkare ringde om:-)...

Alla prover såg jättebra ut,så nu ska vi bara fortsätta som vanligt med en puff morgon o kväll för hans astma.


Kände på mig att allt var bra,men det är alltid bra att få höra det av en läkare också:-)..

Thomas och barnen har åkt nu och jag borde nog passa på att vila istället för att sitta här :-D...

Har lite jag ska styra med innan jag kan koppla av på riktigt som vanligt ;-)

Fortsatt fin eftermiddag alla!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack för din röst! Ha en bra dag! :)

2010-05-25 @ 17:29:55
URL: http://knoddenojag.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback