Nu sitter jag här själv igen,barnen har gått till skola och dagis.
Borde ta med mig en kopp kaffe och sätta mig på altan,solen lyser och det är ingen som vet om den gör det imorgon.

I eftermiddag blir det jobba och även en sväng till doktorn,innan jobbet hade jag tänkt hinna med en sväng med Ozzy,vad jag kommer sakna honom ♥ önskar så det gör ont att det skulle sett annorlunda ut i mitt liv nu.

Haft en natt full med ångest igen,var ett tag sen annars så varför kommer det åter nu:-( det är det sista jag behöver..

Nu ska jag nog ta och sätta mig ute allafall :-)

Ha en fin dag alla vänner



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback