Gäääsp!

Idag är jag riktigt seeeg!

Robin väckte mig för en liten stund sen,tror jag somnade om tre gånger under tiden han var här:-o...
Jag borde hoppa in i duschen och göra mig klar...
Kl 11 har jag läkartid annars finns inte mycket inplanerat för idag,en sväng förbi kidz med lite mat sen hem igen.

Har fått lite mer hemsk information om vad som hänt vår älskade Thule ♥ jag hoppas med hela min själ att det inte är sant!!

För ärligt då vet jag inte om jag kommer bete mig som jag ska!!
Är det sant som de säger så pratar vi om en mycket ond människa (vad gör han härnäst? )

Igår hade vi kalas här hemma och det var så kul att alla kunde komma,jag älskar att ha min släkt här hemma huset fylls av människor jag älskar ''kan det bli bättre'' :-)


Lite tråkigt var det att Fredrik var dålig så han fick åka in till akuten:-( ...

Jag ska visa vad vi fick lite senare,tänkte jag:-D

vad tror ni jag fick?

Ledtråd är- något vitt och som jag önskat mig mycket länge :love:


Ha en fin dag!

kraaam!

 



Kommentarer
Postat av: Mysims3

Stikker bare innom for å ønske deg en riktig god morgen:)

2010-05-18 @ 10:54:22
URL: http://mysims3.blogg.no
Postat av: Ronja♥

vitta stolar<3

2010-05-18 @ 20:01:54
Postat av: Jessica

hihi Ronja du har såå rätt:-D



Fiddelie sa att du hade ont i huvudet,är det bättre nu?



kram

2010-05-18 @ 20:27:49
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback