Helg!

så var det helg igen då,vi trotsar regnet oh brassar på grillen och för andra gången denna veckan slänger vi in en potatisgratäng i ugnen:-)...

Är ganska mätt redan :-D vart ju bjuden på mat av en snäll granne innan jobbet idag mums,mums!

Jag har så dåligt samvete för jag inte hann hem till morfar:-( usch dumma jag ''slår mig själv hårt'' han fick vänta på mig i en kvart,jag mår så dåligt över det:-(...
Han ställer alltid upp och är så snäll jämt,och så missar jag tiden Förlåt mig snälla Morfar ♥...


Fick ett mail idag med ett visst program vill att vi är med i höstens säsong:-D..

Ska vi eller ska vi inte??
;-)

 





Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart ni ska vara med :-) Ni är så fina och gör er bra på tv tycker jag! kram

2010-05-22 @ 08:01:11
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Klart att ni ska!!!!

2010-05-22 @ 11:26:41
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback