Idag fick jag veta att...

Jag är med barn och en del visste till och med vilket datum babyn skulle titta ut;)...



Ingen skulle vara gladare än jag om det hade vart så,då hade jag ju fått något alldeles underbart fint ett litet barn av att må så här...



Men nej jag är inte gravid!
Jag är bara fet,tjock svullen och fylld med vatten pga av min sjukdom (och en och annan kaka ).
Men det bor ingen liten baby i mig,det är helt uteslutet även det på grund av min sjukdom:(..


Skriver det här då jag vet att många läser min blogg,så kan ni skicka denna info vidare hehe!

Tack för order!

kraam!



Kommentarer
Postat av: furman

Ja, jag har hört det också... och isåfall hade den ungen varit född för länge sedan!Men det där ryktet har väl gått runt förr också, jag tror du hade varit 20-barnsmorsa om alla rykten stämt? :-)

2010-05-04 @ 20:57:21
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Mia

Men visst är det härligt när andra vet mer om en än vad man själv gör?! Hästholmen (Ödeshög) i ett nötskal :)

2010-05-05 @ 00:17:34
URL: http://familjenblomberg.blogspot.com
Postat av: Millan

Jag säger bara...Alla känner apan och apan känner ingen! Folk i denna kommun har väl inget annat att göra än skvallra. Blir förbannad!

kram

2010-05-05 @ 06:26:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback