Kom i säng sent..

Upp tidigt!!

När jag kommer igång med något har jag så svårt att koppla av det ( går inte finns där till och med när jag sover )
Precis så är det nu med www.kidzshop.se jag bara vill göra mer och mer..

Idag ska jag jobba som sagt och hoppas att det ska fungera hela dagen ut,men det gör det säkert ''min klippa och hjälp på kidz när jag är sjukskriven är ju där'' Ingergerd tack för du finns!

''Har en kom-i-håg lista på min sida bänken idag,det är aldrig fel att ha!''


Vädret idag är ju TOPPEN!
Vi får hoppas det håller i sig och man får vakna till strålande sol varje dag:)

ha en fin dag kära vänner!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback