Lokatts smycken ♥

För en tid sen beställde jag ett halsband till min syster,jag gillar sånt som inte finns i 100 exemplar och när det är handgjort:-)
Sån är jag och jag älskar att de bort just såna saker...

Lokatts smycken är precis det där jag gillar ♥

Det finns så mycket att välja mellan och hon skräddarsyr ditt smycke efter dina önskemål..

Priserna är riktigt bra och leveransen kommer i en söt påse perfekt att ge bort grej.


Leveransen är blixtsnabb trots att hon gör allt själv...
Välj mellan stavar eller brickor,massor av olika hängen,halsband och armband...
Ett personligt och mycket vackert smycke är vad du får om du väljer att klicka hem ett smycke från lokatt'smycke

















Ett litet tips bara som kände jag var tvungen att dela med mig av,så ni inte missat något vackert och perfekt att ge bort eller varför inte bara unna sig själv.


Kram på er!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback