Nu blir det grilla av....

Grilla det är sommar det:-)....

Älskar när det doftar grilla ute på sommaren,idag kommer Tobbe och Nancy över så vi får lite sällskap.

Tanken var att vi skulle gå till Vätterhästen,men dels är det nog stängt och har en känsla av att barnen levt rövare just idag ( de är rätt trötta efter en heldag ute i solen )...

kanske jag ska ställa undan dammsugaren innan våra gäster kommer,för nu ska jag inte använda den mer idag är det tänkt (3 ggr räcker )..

Håller på att lära mig facebook med;-) tycker det är lite konstigt faktiskt,men det är nog för jag är ovan:-D..

Ha en fin kväll alla!



Kommentarer
Postat av: ns

Hej! Tack för senast:O)

2010-05-23 @ 12:18:25
Postat av: jessica

Tack detsamma!

Ursäkta att jag var lite nere igår :-( lilla kaninen uppehåll mitt fokus helt!



Kram på dig,säg till om du vill gå en sväng senare!

2010-05-23 @ 20:32:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback