Oj vad snabbt det gick..

Redan läggdags:-o

Sen jag skrev sista har jag vart på kidzshopen,gillar att jobba men önskar jag hade lite mer energi,men den bör väl komma tillbaks snart hoppas jag :-D...

Sen jag jobbade sist så har vi fått hem massor av kul leksaker,är ju svag för Hello kitty och det var mycket sånt som kommit bland annat en mysig kudde ( den bara måste jag ha ).

Vi har examens erbjudande nu,köp Skjorta,tunika klänning och en underdel och då får en tuff t-shirt el keps på köpet Bra va?

Var hos dr idag med och det gick väl sådär,men det tar vi en annan gång:-)..
Har en ny tid igen den 8 juni ''klippkort''

Så fort jag kom in så skulle jag ju ta kort,och det gjorde jag ''ett par allafall'' för sen blev jag bamse kramad av barnen ''mysigt''


här har de inte sett mig ;-)

Nathalie tog lite roliga kort på Ozzy :-D

hihihi!!

Nu är det läggdags för mig!

Sov sött!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Vilken fin blogg du har=)!// Kram Jessica Roth

2010-05-28 @ 08:15:56
URL: http://jessicaroth.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback