Så nu sitter jag ute i solen och blåsten!!

Och tackar GUD och alla makter som finns att natten slutade som den gjorde!
Att vara Mamma (förälder ) är inte bara en dans på rosor,det är underbart med..

Det är dagar som dessa som gör att man känner sig extra lycklig att få vara 8-barnsmamma!

Att jag fick sova ett par timmar kändes minst sagt välbehövligt,att väckas med att maten står på bordet och alla smulor dammsugna var rätt bra det med;-)..

Nu har vi bytt om :-)

hihi!!

Tack!
Mor ♥ Far som ställde upp med barnpassning trots att det var mitt i natten!

ha en fortsatt fin lördag!
''det ska jag ha allafall''

Kram på er!

 

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback