Sol idag med ♣

Nu har jag fått lite gjort igen ( även om det tar tid,så händer det något allafall )
Snart ska jag börja med maten,men först en kopp kaffe i solen och efter den ta en promenad med dedn vita krigaren som snart ska åka till Jonas igen,så det gäller att passa på..
Tänkte vi skulle möta Fiddelie o Ronja vid bussen....

Åh,vad seg jag är idag fattar inte gäääsp!!

I eftermiddag ska jag byta bilder på Mountain buggysarna på kidz har ni sett att vår nya design tittat fram nu:)
Men tyvärr är den inte helt rätt,vi kommer rätta till det så snart vi kan:)



När du bokar/köper en skip*hop i valfri modell  medföljer en swipet värd 149.- på
www.kidzshop.se

Kraaam!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback