Sovmorgon ♣♣♣

Vilken fin familj jag har ♥
Idag fick jag en låååång sovmorgon,märkte knappt när mina små älsklingar gick.

Jag har bara hunnet att bädda och plocka till barnens rum och borstat katvig,min fina lilla söta Katvig ♥



Myskorven ♥

Idag jobbar 14-18 så nu ska jag fixa till mig ;-) om det går :-D ta och gå en liten sväng innan jobbet(samla ihop mina tankar).
Nancy och jag lovade att vi skulle gå en promenad varje dag utan undantag ''
Mycket trevligare att ha sällskap när man tar en promenix tycker jag:-)



Kära läsare ;-)

Idag behöver jag er hjälp på riktigt!

Om ni minns så tappade jag ju min nya mobil i toan ''rodnar'',nu har jag allafall fått klartecken och en fin check från försäkringsbolaget:-)...

Jag får välja en helt ny mobil och vilken som helst!!

Så snälla hjälp mig att välja rätt nu!!

Tips på bra mobiler  är vad jag behöver hjälp med!

Ha en fin dag alla!

Kraaam!
/Jessica




Kommentarer
Postat av: Hanna

en iphone såklart! förutsatt att du har abonnemang med fast månadskostnad för surf...annars kan det bli dyrt...

2010-05-20 @ 11:50:27
Postat av: Jessica

Hittade inte iphone på onoff:-( annars hade det blivet en vit Iphone,sambon har en iphone:-p

gillard en skarpt:-)



'försäkringsbolaget har ett kontrakt med onoff,så jag måste ta den där 'snyft'



Krambanan!

2010-05-20 @ 11:59:14
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Kristina

Mitt enda tips är Iphone, den enda telefon som är riktigt superbra ;-)!! Men om du måste välja någon från OnOff så välj en med liknande funktioner :-)

2010-05-20 @ 13:15:18
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hej!

Jag har kikat på en Samsung Jet...tycker att det verkar vara en bra telefon som har de funktioner jag använder mest. Så mitt tips är att titta på den :-)



Kram

2010-05-22 @ 00:06:30
URL: http://om-en-mamma.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback