Vi hade PARTY här igår;)

Eller Robin hade lite Valborgs firande här hemma igår,tror han hade 35 vänner här hihi!
Det var fullt ös här!

Jag är chockad för det syns inte att dugg att de var här igår ''stolt mamma'' de hade städat och plockat undan så fint efter sig!

Medans Robin hade sina vänner här,så var vi och firade Valborg hemma hos mina föräldrar!
Grillad Oxefile med massor av goda tillbehör som svampsås,gorgonsolasmör 10 av 10 stjärnor på den middagen kan jag lova:)

När vi skulle hem slog jag en pling till Robin och sa att nu kommer vi snart,så de hann göra iordning och vi kunde komma hem med kidzen.

Men det skulle jag inte gjort (bra att vara efterklok) för när de gick härifrån så mötes de av ett stort gäng som hängde på utan inbjudan om man säger så,tror Robin hade runt 70-90 pers hemma i sin lilla lägenhet!!
Men det där sköte de bra,så de som bråkade fick dra sig undan mer eller mindre frivilligt!
Varför är det alltid så!!
Har man en trevlig fest med vänner,så finns det alltid en del som ska förstöra det hela!

Nu ska jag fixa lite här hemma:)

Ha en fin dag!
/jessica




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback