Blev visst..

Ingen bättring med bloggandet igår heller :-(...
Vart tar tiden vägen?!

Igår jobbade jag hela dagen lång,men hann inte med allt ändå så det blir lite mer jobb idag!
Kanske kan det vara att jag jobbar som tusan vid datorn,och när jag är klar vill jag inte se åt datorn :-D det är en möjlighet :-D...

Idag ska vi utse vinnaren av VillerValla fleecefilten,kommer göra så här att någon av barnen (de små) för peka ut en av kommentarerna som blir vinnaren "kanske blir det två" då de trätter om vem som ska få välja ;-)
Vilken tur för er :-)...

Annars idag är det rätt lugnt,lite seg då det blev sent igår,Thomas o Mirellah är och målar vår träpanel (vilken tid det tar) men det är det värt ju mer tid och jobb vi spar in ju mer pengar att göra klart vårt hem med :-p..

Det pirrar i min mage av känslan -Det kommer bli så bra allting!! Härligt!!

Vad gör ni en fin dag som denna mina vänner?

Kram/J

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Vad ni fixar och grejar hemma!Du får visa lite bilder sen kramar i massor

2010-11-07 @ 13:35:32
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Åh, undra om jag kanske hinner vara med i den tävlingen. Hade totalt missa den :(

2010-11-07 @ 16:41:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Spännande!!! :)



Så himla kul att fixa hemma! Kommer säkert bli kanonfint! :)



Kramar!

2010-11-07 @ 20:59:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback