Dagens julklapps Tips! Del 3

Är en riktig storsäljare på kidz de är poppis från typ 4år och upp,här hemma gillas det även av mamma mu ;-)
och tonårsdöttrarna...

TopModel Create your topstar!
pg7844

Måla din idol.. Kändisar som Lady gaga,Selina Gomes,Kesha,Justin Bieber,Asley Tisdale. Sist men inte minst Twilight gänget  Bella,Edward ovh Jacob!!
Designa dina egna kläder,gör en Topmodel klippdocka!Skriv brev till bästa vännen!
pg6774pg7825pg6823PG6861pennor
pg7870Skriv brev till bästa vännen!

Klicka på bilderna så kommer du till produkten+får en störrebild! Detta är ett kanontips " jag lovar"

Idag blir det två tips,hoppas det är ok ;-)

Diddl är en söt poppis vän som de flesta gillar ( märks även på kidz) lite stolt är jag allt,då vi var första webshop med lilla Diddl :-)


PG3135


Diddls pennor är de bästa för alla som gillar att måla,perfekta färgskalor och hållbarhet!

pg3419Gör ditt eget kompisband ( bra bilder som visar steg för steg )
Memori i en söt hjärtformad ask,även bilderna är hjärt formade!pg3533


Det var dagens tips!

Sovgott mina fina vänner!

Kram/J


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyktan är köpt hos Lotta, men jag köpte nog den sista. Kram

2010-11-17 @ 08:47:54
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback