Lycka- En Tävling till -Underbara Angela's

TÄVLA OM ÖVERSAKNINGSLÅDA MED GODSAKER!!



Äntligen blir det dax för lite tävling även här hos lilla mig!
Det blir en låda med smått och gott som jag själv ordnar och självklart kommer jag ta allergier tillhänsyn!
Tävla här
För att vara med och delta ska ni ha kopierat den dåliga bilden här nedan och länka hit från er blogg. Kommenterat detta inlägg och länka till ert inlägg, samt berätta hur ni hittade hit, detta ska ske innan den 27e November! utlottningen sker den 28 November (1a advent).
Ni som inte har en blogg, kommentera här och lämna er mailadress så hör jag av mig med hur ni kan vara med och delta!



Lycka till!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback