Min duktiga tjej ♥

Fiddelian har bakat nästan helt själv,stooraaa Saffransbullar med fyllning "mamma är så stolt"

Mina små skruttar gillar att baka precis som även jag gjorde när jag var liten.
Minns väl när jag och vän skulle baka scones så gott,men ack så vi vände till :-o vännens mamma blev allt annat än glad vill jag lova :-D mjöl,salt och kladd över hela köket "tror vi var ganska små typ 8-9år"

Har inte så mycket att skriva här idag,så det får bli det hela!

Ha en fin natt och hoppas ni alla får sova riktigt gott!
Kram/J



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Shit va stor hon blivit! Det slog mig bara nu helt plötsligt! Jag kommer ihåg när hon va minibebis!!!

Helt otroligt va tiden går, så sitter jag själv här med tre barn och man nu! <3



Sv; Ja, det blir ju bra, ifall du inte är där och jobbar. För jag måste nog försöka komme till er i veckan, om bara vädret kunde vända nån gång! :(

Ser fram emot att få kolla in parfymerna ;)

KRAMAR ♥

2010-11-29 @ 00:34:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Men vad duktig hon är!! :D



Skickar du hit några bullar? ;)



Hihi KRam!

2010-11-29 @ 11:01:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback