Ny mössa..

Mäster stickar'n i hästholmen ( tyvärr Nancy menar inte dig,men tror säkert du gör superfina halsdukar med)
Jag menar min fina Mamma som säkert är lika trött som jag idag :-D "full rulle på kidz hela dagen"

Har stickat så fina mössor åt barnen,älskar hemstickat ♥

Det är jag säker på att Alicia med gör,eller vad tror ni?




Klart godkänd!!
Hann ta ett kort när lilla busan var vaken med -Mammaaa ta ett kort på mig så mormor ser att jag har fina mössan på mig (jag lyder såklart!)



De andra små busarna gillade sina nya mössor med,de sover för länge sen sött i sina sängar!
Det ska jag med göra nu,bara bära in den lilla som somna här brevid mig så hon med får sova sött..

Egentligen skulle jag jobba som en skurk om natten,men jag är totalt uttömd på kraft,får sätta fart med julkatalogen imorgon istället...

p,s Katalog på väg via posten till er som ville ha en :-)

GODnatt mina fina vänner och hörrni vad trevligt det är att se att ni lämnar spår TACK för det,glädjer mig massor!





Kommentarer
Postat av: angela

nnnnaaawww vad sött!



Jippi då blir noa glad :-D och jag med som sitter peka på samma bilder om och om igen! va lite trist i sommras dock att peka på en julkatalog haha :-D

Kram på dig

2010-11-10 @ 23:58:25
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Mormor hon e duktig hon!Krama henne från mig!

2010-11-11 @ 04:18:33
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: ns

hihihih, va snäll du är :)

hoppas att ni får en fin dag :)

kramar

2010-11-11 @ 05:44:59
Postat av: Linda Olsson

Hihi, hon måste va nöjd som sover med mössan på huvudet ;)

Så söt! <3



Ser fram emot tidningen, hoppas den kommer innan helgen iaf. :)

Tack för kommentaren förresten, han verkar aningen bättre idag, inte mig emot om det va så snabbt övergående! ;)



Ha en fin dag!

Kram!

2010-11-11 @ 08:27:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

NS

Hoppas du får en fin dag med <3

Kram/J

2010-11-11 @ 09:22:29
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback