Såna drömmar....

Som får en att undra om man har något vett alls och vad det är som gör att man drömmer som man gör!
Två nätter i rad har jag slängt ner en och samma person under vårt hus,satt för luckan till grunden med en stor sten och ett brett hånflin :-o...That's me!!! NOT!
Kan ev ha något att göra med boken jag läser innan jag somnar ;-)...

Igår var de här och pillade på bergvärmen " min familj frös" men inte jag som typ bara fryser om jag blir rädd!
Idag är det så varmt här inne att jag funderar på att ta med datorn och en kopp kaffe ut på altanen och jobba istället....;-)

Nähää nu ska jag tvätta en nerskiten katt,hänga lite tvätt och duscha och bädda!
"medans datorn laddar upp för jobb"

Kram alla fina!









Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Klänningarna finns i xl och det passar absolut dig,l eller xl,dom är ganska stora i stl.Säg till om du vill beställa!15 procent rabatt under növ vid köp för 850 kr eller över!Kolla in de söta klänningarna till liten tjej också..kram fina du

2010-11-18 @ 11:26:34
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: curlingmamman

590 kostar klänningen!Hojta till om du vill att jag ska fixa en till dig!kram

2010-11-18 @ 17:10:34
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback