Tänk vad...

Mysigt det är att sätta sig i soffan med laptopen framför sig och en rykande varm kopp kaffe i handen och se att ni lämnat nya spår under natten/morgonen här " underbart "..

Vaknade även denna natt av den f-bannade pulsen,kunde inte somna om -Typiskt!!
Finns det något som är så irriterande som att inte kunna somna om när man vaknar mitt i natten.
Alla bekymmer blir stora och olösliga,även om de är minimaliska( hittade jag på det ordet nu ? ) mitt på dagen,om de ens finns kvar då...;-)

Idag ska jag slita varg och lägga in massor av julklapps tips på webshoppen,tjuvstartade med en kändis från TV ;-)för att visa Robin hur man gör " han ska vara min hjälpreda "..


4022008_f520Lilla GoGo är en FurReal friends Valp som skäller viftar på svansen,men bäst av allt hon kan gå i koppel...läs mer här

Kommer köra julklapps tips en eller ett par om dagen nu fram till jul,det var ju några som ville det :-)
"hoppas ni ska gilla dem"

Tiden går fort och nu är det hög tid att göra oss klara för att åka till dagis och jobb!!

Avslutar med en bild på min trasdocka/ragdoll Billie ♥ den här lilla tjejen kan somna var och hur som helst :-D

Ha en fin dag alla vänner!
Kram/J







Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den där hunden skulle min dotter älska :)

Hoppas du får en bra dag!! Kram

2010-11-11 @ 10:34:45
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Linda Olsson

Kul med julklappstips! :)



Haha, ja man tycker ju busfröna borde vilja sova lite längre, men inte då! :P



Kram vännen <3

2010-11-11 @ 10:52:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Jobbigt att du sover så dåligt :( Jag hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart! <3



Och ja just det min adress, kan jag mejla den till dig?



kramar

2010-11-11 @ 12:37:58
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Superbra julklappstips på kidzshop! Bra idé att lägga upp sådär!

2010-11-11 @ 19:27:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback