...

denna förmiddag jag har fått sovaaa ''jätteskönt'' älskade små pojkar som sov så gott!
Känner i hela kroppen att det här var välbehövt..
Nu ska jag plocka undan lite,innan mina duktiga små tjejer kommer hem,de har beordrat pannkakor till lunch så det ska hinnas med innan klockan ett med :-D..

Eftermiddagen ska vi baka bullar,frallor och en sockerkaka ''barnen som bestämt'' är så skönt att vara hem med mina barn utan en massa måsten så som städning...

Idag är jag kär,kär i livet!!
''även om jag har ett orosmoln som gnager hål i huvudet på mig''

Ett tips läs aldrig på google om symtom för fy tusan vad man kan bli uppskrämd!!

Känner inte alls för att gå till doktorn, och framför allt inte när jag vet vad de kommer att göra med mig -Gahh!!

Det tar vi tag i en annan dag!!

Nu ska här njutas av barn och att jag är kär i livet ♥





Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så mycket! <3



Hade Alicia också det där Henoch-Schönlein Purpura? Och tog det lång tid innan allt försvann?? :(



Kramar

2010-10-06 @ 15:25:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja okej... Detta är skitjobbigt... Och så gogglar man (du vet ;) och läser massa skit om det... Förstår din oro, jag har samma nu ju. skönt att höra att det gick över och att det inte kommit tillbaka! :)

Det finns lite ljus i tunneln ändå då kanske. :)



Kramar

2010-10-06 @ 23:21:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback