Fina kaffekoppar...

Fick vi idag av Jonas,precis vad vi behövde och faktiskt pratade om idag på jobbet :-)


Gillar vitt och det var kopparna med!
Tack snälla Jonas!


Från att jag kom hem från jobbet tills nu har vi packat och fixat med tradera paketen och så gott som alla med några få undantag har betalat! Måste för alltid komma ihåg att inte ha så många auktioner ute på samma gång puuh!
Men,men nu är det klart och superbra gick det med :-D

Håller på med en liten tävling som jag kommer dra igång ikväll eller imorgon tror ni ska gilla den :-)

Nu ska jag äta lite för det hann jag inte med innnan jag satte igång!!

Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fina muggar! :)

A fy, ungarna har nog vetat att mamma haft kort stubin idag och varit ett halvt nerv-vrak + mens på det...så därför har de jävlats lite extra mycket... Så känns det idag ;)



Åh, kul med tävlingen då! :D Hoppas du orkar lägga upp den idag ;)



Kramar

2010-10-25 @ 22:49:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback